O mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Migdal z miasta Łódź (Chojny). Przejechałem 39392.71 km. Śmigam ze średnią 21.17 km/h. Na siodle spędziłem 77d 12h 52m i jest fajnie :)
Więcej o mnie.


2014

button stats bikestats.pl

2013

button stats bikestats.pl

2012

button stats bikestats.pl

2011

button stats bikestats.pl

2010

button stats bikestats.pl

2009

button stats bikestats.pl

Plany na sezon 2013


    -Przejechać minimum 1 km :)).


    -Zaliczyć maraton szosowy.


    -Więcej motywacji niż w 2012.


    -Czerpać radość z jazdy :))


Jeżdzę z: OnTheBike.com


Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Migdal.bikestats.pl

Archiwum bloga


free counters
Dane wyjazdu:
34.00 km 0.00 km teren
01:33 h 21.94 km/h:
Maks. pr.:36.00 km/h
Temperatura:15.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
CAD avg: obr/min
Kalorie: 812 kcal
Rower:

Shimano Service Day.

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 14.06.2014 | Komentarze 3

Dość tego, cierpliwość się wyczerpała. Po ostatnich przebojach z moimi dotychczasowymi spowalniaczami, nadszedł czas na prawdziwe hamulce, takie które zatrzymają mnie w awaryjnej sytuacji a nie spowodują jedynie obniżenie prędkości.

Tak więc podjąłem decyzję, że Canyonie zawieszone zostaną hample Shimano SLX M675.

Zakupione dnia 13 czerwca roku pańskiego 2014 w sklepie Exim Bike w fabrycznej konfiguracji 100cm przód i 170cm tył.

Hamulce zamontowane, wypada przyciąć przewody hydrauliczne. Postanowiłem skorzystać z pomocy dużo bardziej doświadczonego w tej materii kolegi Dominika ze sławetnej ekipy OnTheBike do której mam zaszczyt należeć ;)
Za okazaniem wejściówki do przydomowego serwisu w postaci Żywiec Porter oraz Trybunalskiego, wpuszczono mnie oraz Michała Jr. do środka.

Po krótce: Przód skrócony o 23cm natomiast tył o 13cm. Przy okazji Dominik odpowietrzył oba układy co prawdopodobnie dodało dodatkowej mocy hamulcom ponieważ już fabrycznie były lekko zapowietrzone. Dzięki Mistrzu za pomoc! ;)

Jazda próbna odbyła się na miejscowym torze do testów rowerów oraz rowerów. Testy potunungowe SLX'y przeszły pomyślnie, jest pierdolnięcie! Nawet na szajsowatych tarczach hamulcowych Tektro za 25zł/sztuka hamują mniej więcej o 300% lepiej od KLS Helix 7L. Nawet prezes Dominik był pod wrażeniem, że łącznie 4 tłoczki mogą pracować równie sprawnie co jego 8 ;)

Tak naprawdę proces docierania klocków oraz tarcz dopiero się rozpoczął, przeczuwam wzrost mocy siły hamowania wraz z kolejnymi pokonanymi kilometrami. 

W czwartek Wisła, czuję, że ja i rower jesteśmy gotowi aby góry przyjęły nas na swój teren ;)

Slx m675
Kategoria Do 50km, Nerwus



Komentarze
Hyper
| 09:51 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Gratuluje wyboru !!! :D
...i witam w rodzinie SLXów :D z tymi hamplami hamowanie na jednym, przednim kole z 40km/h to czysta radocha :D
Hyper
| 09:43 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Gratuluje wyboru !!! :D
...i witam w rodzinie SLXów :D z tymi hamplami hamowanie na jednym, przednim kole z 40km/h to czysta radocha :D
miciu22
| 18:23 sobota, 14 czerwca 2014 | linkuj Dobre hample w górach to podstawa, bezawaryjności życzę.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!