O mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Migdal z miasta Łódź (Chojny). Przejechałem 39392.71 km. Śmigam ze średnią 21.17 km/h. Na siodle spędziłem 77d 12h 52m i jest fajnie :)
Więcej o mnie.


2014

button stats bikestats.pl

2013

button stats bikestats.pl

2012

button stats bikestats.pl

2011

button stats bikestats.pl

2010

button stats bikestats.pl

2009

button stats bikestats.pl

Plany na sezon 2013


    -Przejechać minimum 1 km :)).


    -Zaliczyć maraton szosowy.


    -Więcej motywacji niż w 2012.


    -Czerpać radość z jazdy :))


Jeżdzę z: OnTheBike.com


Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Migdal.bikestats.pl

Archiwum bloga


free counters
Dane wyjazdu:
54.60 km 0.00 km teren
02:51 h 19.16 km/h:
Maks. pr.:48.11 km/h
Temperatura:30.0
HR max:212 ( 96%)
HR avg:160 ( 72%)
CAD avg: obr/min
Kalorie: 2017 kcal
Rower:

Teren.

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 05.08.2013 | Komentarze 10

Miała być szybka rundka po lesie łagienickim a wyszedł całkiem solidny trening podjazdów, zjazdów i jazdy po płaskim :)

Sobota, godzina 16, mostek w Arturówku. Tam czeka już na mnie Marek który odkrył przede mną nowe oblicze tego lasu. Bajeczne podjazdy (niektóre nie do podjechania o nachyleniu ok.30%) i szybkie zjazdy które potrafią nieżle wytrzęść dupsko.
Mały test 29er vs 26", po piasku na pewno lepiej toczy się 29", natomiast ja i tak lubię swojego Kellyska :P
NIestety podczas podboju lasów złapałem zupełnie nie odczuwalny defekt, malutki kolec akacji tkwił w oponie przez co bardzo powoli uchodziło powietrze z dętki, jednak bez problemu dojechałem do domu :)

Część druga:

Jak wiadomo tylko niektórym, zaopatrzyłem się w nowe szpeja do Kellysa :) Są to koła i amortyzator.

Widelec- Rock Shox Reba RL Solo Air
Koła- Novatec 711, 712 / DT Swiss XR 3500 / DT Swiss Super Comp.

Co tu dużo pisać, poprzednie koła ważyły 2266g, obecne ważą 1512g. Zysk jest ogromny, natomiast koła pomimo swojej wagi są mega sztywne, przetrwały pierwszy test w lesie po na prawdę wymagającym terenie.

Amortyzator- Tutaj również można zanotować zysk na wadze. 2000g starego Recona vs 1500g nowej Reby. Różnica w pracy również jest odczuwalna, nowa manetka PushLock pracuje bardzo przyjemnie.

Rower dostał nowe życie, zaczął pięknie skręcać poprzez zrzucenie z przodu ok. 750g.

Nowe graty © Migdal


Nowa odsłona © Migdal
Kategoria Do 100km



Komentarze
siwy-zgr
| 22:11 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Nie no, jasne. Chociaz fajne bylo to, ze mozna bylo z widelca zrobic kanapowca paroma dmuchnięciami pompki w inną dziurkę :)
Migdal
| 22:08 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Mi to się podoba, pakuje 75 psi i w drogę ;-)
siwy-zgr
| 21:51 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj oby, bo oryginal kosztuje tyle co pol korby :) A solo air... po prostu jest to smieszne, ze porzucili swoj wlasny patent i to po tylu latach.
Migdal
| 21:47 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Do czasu gdy zdążę go zajechać wyjdzie jakiś zamiennik ;-)

Solo Air jest o tyle fajne, że nie trzeba się bawić godzinami w ustawienie widelca. Czułość tez stoi na wysokim poziomie.
siwy-zgr
| 21:44 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Nie, ramiona pająka mają dość specyficzny kształt. Chyba nie dasz rady przykręcić żadnego innego blatu, oprócz oryginalnego XT.
siwy-zgr
| 21:43 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Swoja droga smiech na sali, ze wielki RS wycofal sie z Dual Air''a po tym, jak tyle lat go lansował :)
Migdal
| 21:41 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Dlaczego? :-D śruby nie chcą się odkręcić? :-D
siwy-zgr
| 21:40 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Powodzenia przy zmianie blatu w korbie :D
Migdal
| 10:24 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Po opinii kolegi który jechał w sobotę ze mną, wiem z jego obserwacji, że pracuje na najmniejszych nierownosciach. Komfort w porównaniu z Reconem 2013 tez jest znacznie większy. Raz udało mi się ją dobić na zjeździe wpadają w sporą dziurę. Prawdopodobnie będzie lepiej, czytałem o tym, że musisz się "dotrzeć"

Realna waga kół to 1512,8g. Oczywiście bez zacisków.
Koła kupiłem gotowe w Bikestacji.
Pixon
| 10:09 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj To teraz napisz jak się sprawdza to całe SOLO Air w Rebie.

Czemu nie wziąłeś obręczy ZTR? Jest to waga realna, ta którą podałeś?
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!